خبرگزاری کار ایران

امکان ایجاد گذر گردشگری اقوام ایرانی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۵۶

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر وجود ظرفیت بالقوه برای ایجاد گذر گردشگری اقوام ایرانی در تهران با انجام اقدامات مشترک میان این شرکت و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، نشست مشترک سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با مریم جلالی، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با موضوع تعامل و‌ بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک‌ برگزار شد. 

سعید بیگی در این نشست با اشاره به وجود ظرفیت‌های مشترک بین وزارت میراث فرهنگی و شرکت ساماندهی اظهار داشت: فضاهایی در گذرهای گردشگری یا بازارهای ثابت و موقت می‌تواند با هدف حمایت از صنایع دستی، حمایت از هنرمندان و حذف واسطه‌گری در این حوزه در اختیار تولید‌کنندگان صنایع دستی قرار بگیرد. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره اهمیت تعامل و توجه به ظرفیت‌های کارآمد هر دو دستگاه گفت: مشاوره از شرکت‌های مادر تخصصی میراث فرهنگی و صنایع دستی می‌تواند به ما کمک کند تا در تکمیل طرح‌های توسعه‌ای خود از جمله ساخت بازار‌ها یا گذرهای گردشگری از نما‌های ایرانی - اسلامی برای جذب گردشگران بهره ببریم.

وی افزود: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظرفیت‌ها و امکاناتی دارد که با همراهی ما در خصوص جذب سرمایه‌گذار و استفاده از ظرفیت‌های قانونی می‌تواند به شکل بهتری در قالب بازارها یا گذرهای گردشگری ظهور و بروز کند.

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، بیگی در پایان تصریح کرد: طرح ابتدایی راه‌اندازی گذر گردشگری اقوام ایرانی یکی از این طرح‌های بالقوه است که با مشارکت وزارت میراث فرهنگی و شرکت ساماندهی قابل اجراست تا در یک گذر گردشگری با نمایش نمادهای استان‌ها و اقوام، سوغات و صنایع دستی آن استان‌ها به فروش برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز