خبرگزاری کار ایران

مساعدت دانشگاه تهران برای امتحانات ۷ بهمن ماه دانشجویان معتکف به صورت معرفی به استاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۲۸۴

معاونت آموزشی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای شرایط مساعدت به دانشجویان دانشگاه تهران را که به دلیل حضور در مراسم معنوی اعتکاف قادر به شرکت در امتحانات ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ نیستند، اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در این اطلاعیه خطاب به دانشجویان شرکت‌کننده در مراسم معنوی اعتکاف آورده است: 

باسمه تعالی

به اطلاع می‌رساند به منظور مساعدت با دانشجویان عزیزی که به علت حضور در مراسم معنوی اعتکاف، امکان شرکت در جلسات امتحان پایان نیمسال جاری روز شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ را نداشته باشند، امکان برگزاری امتحان دروس مذکور به صورت معرفی دانشجویان گرامی به استادان محترم ذیربط (با ارائه گواهی حضور در اعتکاف، صادر شده توسط مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه) وجود دارد. ضمناً مهلت اعلام نمره این امتحانات ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، امتحانات دروس تخصصی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ دانشگاه تهران از روز شنبه ۳۰ دی ماه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه دارد. 

امتحانات برخی دروس عمومی از ۲۸ دی ماه آغاز شده است و روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با برگزاری آخرین امتحانات دروس عمومی، امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی جاری دانشگاه تهران پایان می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز