خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۳۲

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پرداخت سهم‌الشرکه فرهنگیان بازنشسته در زمانی کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات فرهنگیان، یکی از کارهای این حوزه است که با مدیریت جریان نقدینگی بازه زمانی پرداخت ۳ الی ۵ ماهه به کمتر از یک ماه کاهش یافت

به گزارش ایلنا از صندوق ذخیره فرهنگیان، "حمیدرضا نجف‌پورکردی" مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه معارفه معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه با تاکید بر اهمیت جایگاه این معاونت در صندوق گفت: در دوره مدیریتی اخیر کارهای بسیار خوبی در زمینه مالی و نیروی‌انسانی در مجموعه صندوق از حیث نظام جامع مالی و منابع انسانی، طرح‌ریزی، تدوین، تشکیل کمیته‌های تخصصی، صحه‌گذاری و تصویب و اجرای برنامه‌ها در این حوزه صورت گرفت.

نجف‌پورکردی افزود: علی فتاحی، مدیری دارای سوابق و تجربیات ارزشمند در حوزه‌های مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌انسانی است و امیدواریم که با حضور ایشان در این سمت بسیار مهم شاهد تداوم واریزی منظم سهم‌الشرکه به حساب بازنشستگان طبق روال یکسال و نیم گذشته و در کمترین زمان ممکن باشیم. 

وی بیان کرد: ایشان محیط‌شناسی خوبی در بازار سرمایه و بنگاه‌داری داشته و از طرف دیگر به عنوان یک فرهنگی در مجموعه حضور دارند. 

مدیرعامل صندوق تصریح کرد: پرداخت سهم‌الشرکه فرهنگیان بازنشسته در زمانی کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات فرهنگیان، یکی از کارهای این حوزه است که با مدیریت جریان نقدینگی بازه زمانی پرداخت ۳ الی ۵ ماهه به کمتر از یک ماه کاهش یافت. 

وی با اشاره به لزوم دارا بودن تبحر، تخصص، انسجام و یکپارچه سازمانی در این حوزه گفت: کسانی که تبحر بنگاه داری داشته، نظام راهبری شرکتی را به معنای عملیاتی فهم کرده و حکمرانی شرکتی را بلد باشند به موفقیت سازمان کمک می‌کنند. بنابراین باید از ظرفیت‌های مختلف در راستای تامین منافع فرهنگیان استفاده کنیم. 

نجف‌پورکردی با تاکید بر اینکه معاونت مالی و سرمایه انسانی موسسه در خصوص تحقق طرح ارزش مالکانه نیز اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است، تصریح کرد: به دلیل برخی اقتضائات، همچنان از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودیم فاصله داریم بنابراین باید با تلاش و همت جهادی به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم. 

مدیرعامل صندوق تمرکز نقدینگی در بانک سرمایه را یکی از دستاوردهای مالی موسسه عنوان کرد و گفت: قطعا تجمیع نقدینگی در بانکی که متعلق به فرهنگیان است در تامین منافع آنان نقش آفرین است. لذا مکررا متذکر شدم که چه غافلانه، چه عامدانه و چه جاهلانه نباید با اقدامات خود منافع فرهنگیان را تضییع کرد زیرا در هر سه حالت خیانت است. 

وی در پایان با تاکید بر مراقبت حرفه‌ای به معنای هدایت و راهبری شبکه مالی صندوق، خاطرنشان کرد: شفافیت در همه حوزه‌های صندوق به ویژه در حوزه مالی بسیار مهم است و ما تلاش کردیم در این زمینه با ایجاد نظامات مختلف، شفاف‌سازی را صندوق نهادینه کنیم. 

در این مراسم فتاحی سرپرست معاونت مالی و سرمایه انسانی صندوق نیز با قدردانی ویژه از حمایت‌های دکتر نجف‌پور و حس اعتماد ایشان به وی ابراز امیدواری کرد همه مدیران و همکاران موسسه بتوانند با تلاش مضاعف در راستای سیاست‌های کلی صندوق و دستورات مدیریت محترم و نهایتا در جهت جلب جداکثری رضایت فرهنگیان محترم به عنوان صاحبان اصلی صندوق گام بردارند. 

لازم به ذکر است که علی فتاحی دانش‌آموخته دکتری مدیریت و دارای سوابق معلمی و تجربیات ارزشمند مدیریتی در بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه شهید رجایی، سازمان‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی است. 

وی همچنین به عنوان معاون مدیرعامل در حوزه برنامه‌ریزی و سرمایه‌انسانی در بانک‌های دی و ایران زمین، معاون سرمایه‌انسانی، مالی و برنامه‌ریزی در شرکت‌های بیمه ما و ایران معین و هیات مدیره شرکت‌های متعددی در بازار سرمایه فعالیت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز