خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۲۰۰ تیم تخصصی پلیس تهران برای جلوگیری از قاپ‌زنی و جرایم خشن

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۷۳۸

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از فعالیت ۲۰۰ تیم تخصصی پلیس پیشگیری پایتخت برای جلوگیری از قاپ‌زنی و جرایم خشن در سطح تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود مصدق در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه‌های پایانی سال، در راستای مبارزه با سرقت‌های خشن به‌ویژه سرقت با شیوه قاپ‌زنی، اجرای طرح سراسری امنیت و آرامش در سطح تهران با حضور پلیس‌های تخصصی با محوریت پلیس پیشگیری پایتخت آغاز شده است. 

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: اجرای این طرح به صورت شبانه‌روزی آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و در قالب آن، حدود ۲۰۰ تیم تخصصی و عملیاتی جهت کنترل جرایم به‌ویژه جرایم خشن و دستگیری سارقان قاپ‌زن در سطح تهران بزرگ فعال هستند و در صدد کاهش و پیشگیری از وقوع جرایم خشن هستیم. 

وی با تاکید بر این که پلیس اجازه نخواهد داد که سارقان و مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند، به شهروندان توصیه کرد که با رعایت هشدار‌های پلیسی و اقدامات پیشگیرانه در کاهش وقوع جرایم با پلیس همکاری کنند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، مصدق در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خدمتگزاران مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز