خبرگزاری کار ایران

حمایت از پژوهشگران، دانشجویان و اساتید در حوزه فناوری‌‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۱۹

فراخوان حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناروان فعال در حوزه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات منتشر شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، با همراهی ستاد ویژه توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری در دی ۱۴۰۲، اقدام به جذب طرح‌های فناورانه در حوزه توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری کرده است. 

این فراخوان با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناروان فعال در حوزه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، یکی از کلیدی‌ترین و آینده‌سازترین فناوری‌های قرن حاضر، منتشر شده است. 

توسعه فناوری در هر کدام از محورهای ذکر شده، نیاز به حمایت مادی و معنوی دارد؛ در همین راستا برنامه نوآفرین با هدف تعیین نقشه راه فناوران و اعطای حمایت‌های بلاعوض به محققین و دانشگاهیان شکل گرفته است. 

صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد ویژه توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات نیز هر کدام تا سقف ۵ میلیارد ریال حمایت مالی بلاعوض برای توسعه ایده‌های فناورانه ارائه می‌دهند. 

جهت تکمیل پرسشنامه و ثبت ایده خود ابتدا در سایت نوآفرین عضو شده و پس از ورود به صفحه فراخوان، با کلیک بر دکمه تکمیل پرسشنامه وارد صفحه پرسشنامه شوید و اطلاعات مربوط به ایده فناورانه خود را درج کنید. 

طرح‌های برتر این فراخوان توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول حمایت خواهند شد. 

تبصره ۱: موضوعات صرفا پژوهشی، اعم از پایان‌نامه یا مقاله به تنهایی مورد پذیرش نیست و بایستی یک کاربرد صنعتی با مشتری بالقوه یا به صورت کلی مسیر تجاری‌سازی محتمل برای ایده ارائه شده موجود باشد. 

 تبصره ۲: وجود نمونه آزمایشگاهی و یا اثبات عملکرد مفهوم ایده توسط فناور برای دریافت حمایت الزامی است

شایان ذکر است که به منظور کمک به توسعه فناوری‌های نوظهور و بهره‌برداری از نتایج آن، از تمامی ایده‌های حوزه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات بالاخص حوزه‌های زیر استقبال می‌شود. 

محورهای فراخوان: 

فناوری‌های نوظهور در ارتباطات نسل ۵ و ۶ (لایه‌های هسته، انتقال و دسترسی) 

اینترنت اشیا، اتصال‌پذیری و هوشمندسازی

توسعه راهکارهای هوشمند در تلکام

ارتباطات و فناوری‌های ماهواره‌ای

مخابرات نوری و کوآنتومی

امنیت سایبری

مهلت تکمیل پرسشنامه، تا ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس noafarintech. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز