خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر:

«باغ کتاب» در صورت وقوع حریق مانند انبار باروت عمل خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۶۰

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که مجموعه باغ کتاب در صورت وقوع حریق مانند انبار باروت عمل خواهد کرد، گفت: متأسفانه بعضی از ساختمان‌های ناایمن پایتخت، ساختمان‌های دولتی و وابسته به دولت هستند.

به گزارش ایلنا، مهدی پیرهادی صبح امروز در دویست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارشی که از ناایمنی ساختمان‌ها در شهر و ساختمان‌های شهرداری تهران براساس گزارش سازمان‌های مدیریت بحران و آتش‌نشانی تهران تهیه شده است، اظهار داشت: متاسفانه بعضی از ساختمان‌های ناایمن پایتخت، ساختمان‌های دولتی و وابسته به دولت هستند.

وی افزود: هیچ توجیهی ندارد که ساختمان‌های دستگاه‌های دولتی و حتی ساختمان‌های خود شهرداری به خاطر مبلغ کمی دچار مشکل و ناایمن باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تعداد زیادی از خانواده‌ها به مجموعه باغ کتاب می‌روند در حالی که از لحاظ ایمنی وضعیت نامناسبی دارد و کوچکترین آتش‌سوزی باعث خسارت‌های جبران‌ناپذیری در این مجموعه خواهد شد؛ به طوری که این مکان در صورت وقوع حریق مانند انبار باروت عمل خواهد کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باغ کتاب از لحاظ HSE و ایمنی در برابر حریق وضعیت خوبی ندارد و در حال حاضر تاییدیه آتش‌نشانی را هنوز نگرفته است. از شهرداری می‌خواهیم نه فردا بلکه امروز نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کند.

وی با اشاره به افزایش آمار تصادفات در کشور و تهران یادآور شد: چرا باید این اتفاقات بیفتد؛ براساس گزارشات آمار تلفات جهانی از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر کاهش یافته، اما جای سوال دارد که چرا آمار تصادفات در کشور ما روند افزایشی دارد؟

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، پیرهادی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس راهور باید گزارشی ارائه کند و دلایل این موضوع رو تشریح کنند و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا نیز باید موضوع را پیگیری کنند. در بودجه سال آینده هم برای ارتقای ایمنی ساختمان‌ها و هم برای کاهش تصادفات باید پیگیری‌های لازم را انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز