خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

تصادف یک تانکر حمل سوخت با ۵ خودروی سواری و یک موتورسیکلت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۷۳۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف یک تانکر حمل سوخت با ۵ خودروی سواری و یک موتورسیکلت خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۰:۲۸ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف چند خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه تانکر ۳۲ هزار لیتری حامل بنزین به هنگام حرکت با ۵ دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه وانت، یک دستگاه پراید، یک دستگاه سمند و یک دستگاه دنا و یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و بعد از آن منحرف شده و به دلیل برخورد شدید با گاردریل لاستیک‌های کشنده و خودرو ترکیده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تانکر در وضعیت نامناسبی قرار داشت البته خوشبختانه نشت بنزین اتفاق نیفتاده بود و به تانکر آسیبی وارد نشده بود. آتش نشانان به سرعت ایمن‌سازی را انجام داده و ترافیک سنگین ایجاد نشده بود. 

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و با هماهنگی با شرکت نفت تانکر دیگری برای تخلیه بنزین به محل مراجعه کرده و جابجایی تانکر انجام شد و خودروها به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز