خبرگزاری کار ایران

با مشارکت دانشگاه مرسین ترکیه؛

نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی پیشرفته در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۵۳۰

نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی پیشرفته با مشارکت دانشگاه مرسین کشور ترکیه در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه تبریز، خلیل ولیزاده کامران، دبیر اجرایی این کنفرانس، با اعلام این خبر گفت: کنفرانس بین‌المللی مهندسی پیشرفته، یک کنفرانس بین‌المللی معتبر در سطح جهانی است که در تمام رشته‌های مهندسی مقاله می‌پذیرد. 

وی در ادامه با بیان اینکه این کنفرانس در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این کنفرانس در اکثر مراجع بین‌المللی اندیکس شده و از طرف ایران نیز در سامانه ISC پذیرفته و اندیکس شده است. 

به گفته وی این کنفرانس هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزار می‌شود و ارسال و ارائه مقاله برای همه شرکت کنندگان به صورت مجازی رایگان است و ارائه حضوری هم با هزینه است که در سایت کنفرانس توضیح داده شده است. 

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله می‌توانند به آدرس https://aed.mersin.edu.tr/ مراجعه کنند. 

بر پایه این گزارش، ریاست افتخاری این کنفرانس برعهده نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز و ریاست همایش بر عهده شیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و دبیر علمی آن صدرا کریم‌زاده است و از دانشکده‌های فنی و مهندسی دانشگاه تبریز حسین نوید، تاری‌نژاد، عطااله ندیری، جمال الدین پیغمبردوست و امیر امین‌زاده، مسئول مدیریت و داوری مقالات این کنفرانس را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز