خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر برنامه‌ریزی دقیق برای میزبانی شایسته بازی‌های آسیایی ناشنوایان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۲۶

استاندار تهران بر برنامه‌ریزی جهت میزبانی شایسته در دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان تهران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه هماهنگی برگزاری دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان تهران با اشاره به لزوم انجام برنامه‌ریزی دقیق برای میزبانی این رویداد بزرگ، میزبانی این مسابقات را یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای ورزشی سال‌های اخیر کشور دانست و اظهار داشت: باید موضوعات مربوط به این‌ رویداد‌ را تا روز شروع مسابقات به صورت جز به جز مد نظر داشت.

وی‌ با بیان اینکه برنامه ریزی‌های انجام امور باید ‌در سه بازه قبل، حین و بعد از  برگزاری‌مسابقات  تقسیم بندی شود، افزود: میزبانی شایسته و‌ در خور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منوط به پیش‌بینی امکانات مورد نیاز جهت اسکان، حمل و‌نقل و ‌پشتیبانی ورزشکاران است که باید از الان به آن پرداخت.

استاندار تهران عنوان کرد: از جمله مواردی که باید در مرحله قبل از برگزاری مسابقات به آن‌توجه کرد بررسی وضعیت اماکنی است که مسابقات در آن‌ برگزار‌ می‌شود، لذا باید بررسی‌های لازم جهت رفع نواقص احتمالی و ایجاد شرایط ایده آل برگزاری مسابقات صورت پذیرد.

فخاری با بیان این‌که هر چند این مسابقات در تهران برگزار می‌شود اما نماینده جمهوری اسلامی است، گفت: برای برگزاری میزبانی هرچه بهتر باید از ظرفیت‌های ملی در تمام زمینه‌ها بهره برد.

وی میزبانی این ‌رویداد را گام مهمی در راستای خنثی‌سازی تبلیغات  ایران‌ستیزانه دشمنان خواند و‌ با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات در حوزه بین‌الملل؛ تاثیرات این میزبانی را در هم حوزه دیپلماسی و‌حوزه فرهنگی بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و افزود: نگاه جامعه بین‌الملل به ایران  نگاهی‌غیرواقعی و متاثر از تبلیغات منفی معاندین است و برگزاری این مسابقات به ما کمک می‌کند تا جایگاه حقیقی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهیم.

استاندار تهران در ادامه با تاکید بر لزوم‌تشکیل هیات اجرایی با حضور نمایندگان فدراسیون‌های مختلف، وجود یک دفتر مستقل برای استقرار دبیرخانه برگزاری مسابقات را الزامی دانست و از اعضای حاضر در جلسه خواست تا نکات مد نظر خود را به صورت برنامه اجرایی به مسئولین ارائه نمایند.

فخاری ضمن ابراز امیدواری جهت برگزاری شایسته مسابقات خاطرنشان کرد: بعد از مشخص شدن کشورهایی که در این مسابقات حضور بهم‌ می‌رسانند جلسه ای با سفرای این‌ کشورها برگزار و پیرامون مسائل مختلف با آنها گفتگو خواهیم کرد.

گفتنی است دهمین دوره بازی های آسیای ناشنوایان مهر ماه سال آینده به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز