خبرگزاری کار ایران

به همت خیرین مدرسه ساز استان البرز؛

کلنگ مدرسه خیری ۱۸ کلاسه شهدای کرمان در فردیس به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۶۷

کلنگ احداث بزرگترین مدرسه خیری ۱۸ کلاسه در استان البرز بنام شهدای کرمان در فردیس به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ آیین کلنگ زنی بزرگترین مدرسه ۱۸ کلاسه خیری شهدای کرمان به همت خیرین مدرسه ساز استان البرز با حضور معاونین استاندار، مدیرکل نوسازی مدارس استان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان فردیس برگزار شد. 

محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز؛ در آیین کلنگ‌زنی اولین و بزرگترین مدرسه خیرساز در فردیس، اظهار کرد: در ایامی که منسوب است به حضرت زهرا سلام الله علی‌ها برای پاسداشت کار خیر مدرسه سازی، امروز دو پروژه آموزشی با ۳۰ کلاس درس در استان البرز کلنگ‌زنی شد. اولین پروژه در محمدشهر با ۱۲ کلاس در فضایی به وسعت ۱۸۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد. 

پروژه دوم در فردیس توسط خیرین مهدی فاطمی و مهندس محبوبی در زمینی به مساحت حدود سه هزار متر مربع با زیر بنای آموزشی ۲۷۰۰ متر مربع شامل ۱۸ کلاس درس، فضای کارگاهی، آزمایشگاهی، اداری و فضای تجمعی احداث می‌شود. 

وی ضمن اشاراتی به نوع سایت این پروژه افزود: به لحاظ معماری پروژه‌ای فاخر و غنی است که اعتبار این پروژه آموزشی ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که در مدت زمان کمتر از ۲ سال در منطقه پر تراکم دانش آموزی خیابان شهید قدیمی فردیس احداث و به بهره برداری خواهد رسید. 

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان البرز ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان در حادثه تروریستی اخیر افزود: پروژه آموزشی خیرساز در شهرستان فردیس، اولین مدرسه‌ایست که در کشور به نام شهدای کرمان نامگذاری می‌شود. 

در این مراسم هراتی مشاور استاندار البرز در امور آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به تراکم و آمار جمعیتی دانش آموزان استان البرز بویژه شهرستان فردیس که از فقر سرانه‌های آموزشی بیشتری بر خوردار است نیاز مبرم به زمین جهت ارتقای زیرساخت‌های آموزشی در منطقه داریم که همت مدیران شهری فردیس را می‌طلبد تا جهت واگذاری آن گام‌های موثری برداشته شود. 

گفتنی است: امروز همزمان دو پروژه آموزشی بزرگ با ۳۰ کلاس درس به همت خیرین مدرسه ساز استان در شهرستان فردیس و محمد شهر کرج کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز