خبرگزاری کار ایران

کشف یک میلیارد تومان سوخت احتکاری در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۵۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ هزار لیترسوخت خارج از شبکه توزیع خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپو سوخت خارج از شبکه توزیع در محدوده حسن‌آباد فشافویه شدند. 

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری فرآورده نفتی در یک باب کارگاه غیرمجاز دپو شده است که کارگاهی که این محموله در آن نگهداری می‌شود فاقد مجوز کسب و کار در این زمینه بوده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: محتویات مخازن جمعا حاوی ۵ هزار لیتر بود که به شرکت نفت شهر ری منتقل شد. 

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده مالک کارگاه شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، افشاری با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف‌شده را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، گفت: هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز