خبرگزاری کار ایران

دهمین کنگره بین‌المللی سلامت در حوادث و بلایا، خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۶۸۹

سومین نشست شورای سیاستگذاری دهمین کنگره بین‌المللی سلامت در حوادث و بلایا با شعار مدیریت یکپارچه خطر بلایا برگزار و اعلام شد که این کنگره از تاریخ ۲ خرداد ماه تا ۴ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در جلسه شورای سیاستگذاری این کنگره، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دبیر علمی این کنگره در خصوص مصوبات این جلسه توضیحاتی ارائه و از اعلام زمان یاد شده به عنوان زمان قطعی و رسمی برگزاری این کنگره در تهران خبر داد.

جلیل عرب خردمند رئیس کنگره نیز بر حمایت از طرح‌های پژوهشی که با استفاده از تجربه دفاع مقدس جهت درس‌آموزی در حوزه مدیریت حوادث و بلایا نوشته می‌شوند، تاکید کرد.

در ادامه عیسی مالمیر دبیر اجرایی کنگره نیز توضیحاتی در خصوص هماهنگی‌های انجام گرفته برای تعیین مکان برگزاری کنگره و دیگر اقدامات اجرایی در این خصوص ارائه داد.

همچنین سمانه میراسماعیلی مسئول دبیرخانه کنگره گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته برای راه‌اندازی دبیرخانه و دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه ارائه داد و به تشریح این اقدامات پرداخت.

پاسخگویی مستمر، راه‌اندازی سایت کنگره با استفاده از عناصر متناسب با بخش‌های مختلف کنگره و طراحی پوستر کنگره، بررسی اعضای شورای سیاست‌گذاری و حامیان کنگره، ساختار کنگره، ساختار علمی کنگره، کارگروه‌های علمی و کمیته‌های علمی موضوعات مهم دیگری بود که در سومین نشست شورای سیاستگذاری این کنگره در خصوص آن‌ها بحث و بررسی صورت گرفت.

بنا بر اعلام دبیرخانه، دهمین کنگره بین‌المللی سلامت در حوادث و بلایا با همکاری بسیج جامعه پزشکی و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تاریخ ۲ تا ۴ خردادماه سال ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز