خبرگزاری کار ایران

جانشین شهردار در مدیریت بحران در پی حادثه تروریستی کرمان پیامی صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۷۸

​جانشین شهردار در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیامی شهادت جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در متن پیام علی نصیری، آمده است: 

فاجعه خونبار کرمان در سیزدهم دیماه بازهم نشان داد که دشمنان تا دندان مسلح میهن اسلامی تا چه حد از مردم ایران اسلامی نفرت داشته و از آرمان‌ها و عقاید ایشان می‌ترسند. این اقدام وحشیانه که دل هر انسانی را به لرزه درمی آورد گویای هراسی است که حاج قاسم سلیمانی در دل اینان کاشته است که پس از ۴ سال از شهادت این بزرگمرد، از زائران مزار متبرکش نیز به واهمه‌ای سنگین می‌افتند و با خبیصانه‌ترین اقدام، دست به جنایتی بزرگ می‌زنند؛ غافل از اینکه مردم ایران هر کدام یک سرباز برای ایران اسلامی هستند و دست متجاوزان را می‌شکنند. 

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی؛ این اقدام ددمنشانه را تقبیح و اعلام می‌کند همواره در کنار مردم شهیدپرور کرمان و همه آزادیخواهان و حق طلبان در سمت درست تاریخ خواهد ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز