خبرگزاری کار ایران

تهران از شنبه بارانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۸۴

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی دو روز آینده در مناطق پرتردد و صنعتی استان در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی و از شنبه تا ظهر یکشنبه (۱۶ و ۱۷ دی‌ماه) آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی دو روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

طی امشب و فردا (۱۳ و ۱۴ دی‌ماه) در بخش‌های غربی و جنوبی به‌ویژه جنوب غرب گاهی افزایش سرعت وزش باد و بهبود نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است.

از جمعه با نفوذ زبانه‌ای از سامانه بارشی به استان به‌تدریج افزایش ابر به‌ویژه در نواحی شمالی و افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی پیش‌بینی می‌شود. از شنبه تا ظهر یکشنبه (۱۶ و ۱۷ دی‌ماه) آسمانی نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید در سطح استان و در بعضی ساعات بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و مه و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

آسمان شهر تهران فردا (۱۴ دی‌ماه) صاف در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ( ۱۵ دی‌ماه) صاف، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز