خبرگزاری کار ایران

«پل حافظ» طبق بررسی‌های کارشناسی برچیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۶۷

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارشناسی برای برچیدن «پل حافظ» انجام شده است و این پل باید جمع‌آوری شود.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد آقامیری درباره انجام کارشناسی برای تعیین تکلیف وضعیت «پل حافظ» اظهار داشت: بررسی‌های کارشناسی لازم در این رابطه انجام شده است و پل باید جمع‌آوری شود، اما این که چه زمانی برچیدن پل صورت بگیرد، مورد بحث است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که بررسی‌های کارشناسی در این زمینه به نتیجه رسیده است، یادآور شد: نظرات تخصصی و کارشناسی نهایی‌شده بر این است که پل حافظ باید برچیده شود.

وی با تاکید بر اینکه برای جمع‌آوری این پل باید ملاحظات ترافیکی در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: با توجه به این که این عملیات عمرانی بار ترافیکی را به همراه خواهد داشت، باید پیش‌بینی‌های لازم انجام شود تا مردم دچار مشکل نشوند؛ لذا زمان اجرای طرح مورد اهمیت قرار دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، آقامیری در پاسخ به این پرسش که آیا برچیدن پل‌های دیگر نیز در برنامه مدیریت شهری قرار دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر تنها جمع‌آوری پل حافظ به نتیجه قطعی رسیده است و برای دیگر پل‌ها با شرایط مشابه هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز