خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری با ترفند «استفاده از اینترنت رایگان دولت»

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۶۲

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتای فراجا ضمن صدور هشدار درباره کلاهبرداری با ترفند «استفاده از اینترنت رایگان دولت» به شهروندان توصیه کرد: بسته اینترنت رایگان را صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مصطفی نوروزی با بیان این که اخیرا برخی کلاهبرداران سایبری از موضوع ارائه بسته اینترنت رایگان توسط دولت به شهروندان سوءاستفاده کرده‌اند، گفت: بسته اینترنت رایگان اختصاص‌یافته به کاربران توسط صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال‌سازی است.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا فراجا ادامه داد: هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص فقط از طریق سر شماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هر گونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی و یا شبکه‌های اجتماعی قطعا از سوی مجرمان ارسال و با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب‌های بانکی ارسال می‌شود؛ لذا موکدا به مردم توصیه می‌شود که به این پیام‌ها توجه نکنند و از باز کردن هر گونه لینک و یا نصب برنامه‌های اندرویدی با این عنوان خودداری کنند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی است و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز