خبرگزاری کار ایران

شاکی در آخرین لحظات خروج از کشور طلب ۱۱ میلیارد تومانی خود را بخشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۸۴

با تلاش مددکاران ستاد دیه استان تهران، شاکی طلب یازده میلیارد تومانی خود را در مقابل جمله فرزند زندانی بخشید و با بلیط سفر در دست به فرودگاه امام خمینی(ره) رفت تا کشور را ترک کند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، شاکی یکی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد که با بدهی یازده میلیارد تومانی در زندان به سر می برد و مقیم خارج از کشور بود، با جمله فرزند زندانی که گفته بود اگر شما بروی، هیچ امیدی به نجات پدرم نداریم و او را به خاطر من ببخش، ضمن مراجعه به ستاد دیه و مددکاری دایره نظارت بازداشتگاه اوین، در مقابل دریافت یکصد میلیون تومان از طلب یازده میلیاردی خود گذشت.

همچنین این زندانی از دو سال قبل در ندامتگاه تهران بزرگ به سر می برد و شاکی پس از بخشیدن این مبلغ که اقدامی بی نظیر و نوعی ایثار بود و پس از تلاش و صحبت های محمود عارفی مددکار ستاددیه صورت گرفت، با بلیط سفر به فرودگاه امام خمینی(ره) رفت تا کشور را ترک و نزد خانواده خود بازگردد.

شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز