خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

پلیس، وزارت صمت و استاندار با برگزاری نمایشگاه خودرو در سئول مخالفند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۹۰۴

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی مصرف برق چندانی ندارند و تنها مسئله‌ای که باید توجه کرد، تامین تجهیزات و نصب آن در سطح شهر است؛ البته اتوبوس‌ها در یک روز می‌توانند یکبار شارژ شوند و ۲۰۰ کیلومتر پیمایش کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ابتدا یک طرح یک فوریتی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در جلسه امروز انتخاب محل استقرار مراکز درمانی حیوانات خانگی بررسی خواهد شد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از پرونده باغات نیز باقی مانده، این موارد در این جلسه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: احتمالا در جلسات آینده، ساعت جلسه از ۸ صبح خواهد بود تا پرونده باغات به نتیجه برسد.

چمران با بیان اینکه قراردادهای داخلی اتوبوس‌ها منعقد شده اما بعید به نظر می‌رسد امسال تحویل داده شود، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های برقی احتمالا سال آینده تحویل داده می‌شود. برای اتوبوس‌های خارجی نیز منابع مالی پیش‌بینی شده که با اصرار وزارت صمت قرار بر این شد دو هزار دستگاه اتوبوس وارداتی برقی باشد.

چمران همچنین تصریح کرد: جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی مصرف برق چندانی ندارند و تنها مسئله‌ای که باید توجه کرد تامین تجهیزات و نصب آن در سطح شهر است؛ البته اتوبوس‌ها در یک روز می‌توانند یکبار شارژ شوند و ۲۰۰ کیلومتر پیمایش کنند.

وی ادامه داد: در کنار جایگاه‌های پیش‌بینی شده در سطح شهر، خودروهای سواری در منازل مسکونی نیز می‌توانند شارژ شوند.

چمران در بخش دیگری از گفته‌هایش با بیان اینکه میادین میوه و تره‌بار اگر مرغ و گوشت دریافت کنند، توزیع خواهند کرد، گفت: یکی از روش‌های مناسب توزیع مرغ بین مردم، میادین و فروشگاه‌های شهروند هستند و هردو بخش آمادگی کامل برای توزیع دارند و نوع توزیع نیز مردمی است که می‌توان به‌راحتی این اقلام را تامین کرد.

به گزارش شهر چمران در صحن شورا نیز در خصوص برگزاری نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه بین المللی، اظهار کرد: هر ساله نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب برگزار می شود و امسال نیز بر همین منوال برگزار می شود. به شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند اعلام کردند که مجدداً در نمایشگاه خودرو که اسفندماه برگزار خواهند کرد، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه خودرو به مدت ۱۸ سال به دلیل ازدحام در نمایشگاه بین‌المللی تعطیل بود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی اعلام کرده بود که از شورای ترافیک مجوز گرفته، اما وقتی پرسیدیم گفتند که از شورای عالی ترافیک استان اقدام کردند که هیچ ارتباطی به شهر تهران ندارد. پلیس نیز با این موضوع مخالف است و مدیریت شهری هم به شدت با برگزاری این نمایشگاه مخالفت دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه وزیر صمت اذعان کرد با برگزاری نمایشگاه خودرو در اسفند ماه مخالف است و استاندار نیز مخالفت خود را اعلام کرد، گفت: این جزیره‌ای عمل کردن و دودستگی مایه تأسف است؛ برای درآمدس اندک نمایشگاه در سئول برگزار می‌کنند. سوال ما این است که وزارت صمت درمانده این مبلغ است؟ ما نمی‌خواهیم مردم آسیب ببینند، در غیر این صورت اگر مردم آسیب نمی‌بینند نمایشگاه برگزار شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، چمران با تأکید بر اینکه وضعیت آب در استان تهران وخیم است، یادآور شد: اگر باران نبارد معلوم نیست چه خواهد شد؛ بسیار وضعیت ناگواری را شاهد هستیم و ظرفیت سدها به حداقل رسیده است. حداقل کاری که مردم می توانند انجام دهند صرفه جویی در مصرف آب است تا بتوان آب را به گونه ای تأمین کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز