خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

همیشه در معرض امتحان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۰۰

استاندار تهران گفت: ما در این دوره از انتخابات بسیار هوشمندانه و توام با دقت و امانتداری باید رفتار کنیم، نمونه بارزی که می تواند دولت سیزدهم را در بالاترین جایگاه نشان دهد این است که نقش امانتداری را به طور کامل اجرا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فخاری، استاندار تهران در گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران که صبح امروز برگزار شد، گفت: امروز مصادف است با نهم دی روز نمایش قدرت توام با بصیرت ملت برای دفاع از داشته های انقلاب. نهم دی فخر ایران و ایرانی است به واقع ما همیشه در معرض امتحان هستیم.انسان همواره در همه اعصار و دوران در حال امتحان دادن است و تا پایان عمر در فضای امتحانی است.

استاندار تهران در ادامه خاطرنشان کرد: اگر موضوع انتخابات را یک امتحان فرض بگیریم که هست در معرض ارزشیابی تجلی خداوند قرار می‌گیریم و انتخابات یک فرضیه فرض می شود چراکه ما در نظامی زندگی می کنیم که آنچه ما را به حقیقت وصل می کند ایمان است.

وی ادامه داد: ما در این دوره از انتخابات بسیار هوشمندانه و توام با دقت و امانتداری باید رفتار کنیم، نمونه بارزی که می تواند دولت سیزدهم را در بالاترین جایگاه نشان دهد این است که نقش امانتداری را به طور کامل اجرا کند. مجریان وظیفه امانتداری را برعهده دارند بنابراین این جماعت مومن و با تقوا برای تحقق این رویداد بزرگ سیاسی باید در وهله اول امانتدار باشند.

وی ادامه داد: وجود چنین ظرفیتی به نتایج انتخابات با امنیت کمک می کند.در فضای کاملا دموکراسی یا مردم سالاری که با پسوند دینی که به عنوان اعتقاد از آن اسم می‌بریم رای مردم با هر شرایطی در هر مرحله حفظ خواهد شد.

 وی تصریح کرد: تاکید ما بر زمینه سازی بیانات رهبر معظم انقلاب است؛ اطمینان بخشی برای امنیت انتخابات.امنیت یعنی نفی تهدید پس هر آنچه که می تواند انتخابات را مورد تهدید قرار دهد باید از بین ببریم. اینکه گاهی اوقات برای مشارکت حداکثری در انتخابات صحبت می کنیم و از طرفی به عنوان یک نیاز اساسی برای حفظ حوزه های مختلف از آن یاد می کنیم از این باب است که مشارکت امنیت ساز است و امنیت مشارکت ساز است و اینها دو روی سکه هستند.

استاندار تهران گفت: اتفاقا بازگو کردن مشکلات اساسی و مسائلی که در کشور با آن مبتلا هستیم یقینا با مشارکتمی‌توانیم آنها را حل و فصل می کنیم . باید سطوح بصیرت و دانش افزایی به عنوان یک فرض برای ما قرار داده شود تا بتوانیم با آن سطح مشارکت را افزایش دهیم. به عنوان مجریان انتخابات اطمینان بخشی فضای انتخابات برای داوطلبان بستگی به رفتار ما دارد.

وی ادامه داد: آگاه سازی و تبیین موضوعات بسیار مهم است.اصولا انتخابات تولید کننده آبرو و حیثیت و نشان دهنده مقام و جایگاه حضور سیاسی مردم و برای این است که نشان دهد این انقلاب از مردم و برای مردم است. این انقلاب مردمی است. بنابراین آنچه که مهم است اجرای صحیح انتخابات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز