خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

آتش سوزی در کارگاه‌های چوب بری در شهرک صنعتی خاوران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۳۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در سه باب کارگاه چوب بری در خیابان خاوران خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰:۴۳ بامداد یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری و نجاری در جاده خاوران، شهرک صنعتی خاوران، سایت درودگران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم و خودروهای حامل تانکر آب به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه سه باب سوله با کاربری رنگ رزی مبل و کاربری تولید مبل و نجاری هر کدام به وسعت ۱۰۰ متر مسقف دچار آتش سوزی شده بود. کارگاه نجاری به طور کامل شعله‌ور بود و بخشی از آتش به کارگاههای رنگ رزی هم رسیده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: یک کارگاه دیگر نیز در مجاورت این کارگاه‌ها بود که اگرچه آتش به آن‌ها سرایت نکرده بود اما دچار دودگرفتگی شده بود و دو کارگر در آن حضور داشتند که آتش نشانان کمک کردند تا این دو نفر به سرعت از این محل خارج شوند. آتش نشانان به سرعت توانستند آتش را تحت کنترل درآورده و از گسترش بیشتر به کارگاههای همجوار جلوگیری شود. 

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده است. 

وی ادامه داد: آتش نشانان مجبور شدند بخشی از سقف‌ها را برش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز