خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام شرکت در مراسم اعتکاف دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۶۰

مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی خبرداد و گفت: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر نهاد و مساجد در دانشگاه‌ها ثبت نام را انجام داده و در اعتکاف ماه رجب شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، سعید کرمی، مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها که امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان فراخوان ایده اعتکاف دانشجویی که در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، با اشاره به برگزاری اعتکاف دانشجویی گفت: با توجه به تعطیلات بین ترم، برداشت ما این است که مانند سال‌های گذشته استقبال زیادی از اعتکاف دانشجویی صورت نگیرد. بر همین اساس ۱۴۰ مسجد دانشگاهی در سراسر کشور با ظرفیت ۴۰ تا ۵۰ هزار دانشجو آماده پذیرش دانشجویان معتکف است. 

مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی خبر داد و افزود: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر نهاد و مساجد در دانشگاه‌ها ثبت نام را انجام داده و در اعتکاف ماه رجب شرکت کنند. همچنین در این برنامه پوستر شروع ثبت نام اعتکاف و کتاب دستورالعمل برگزاری اعتکاف رونمایی شد. 

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب مذکور دستمایه‌ای برای مدیریت، مدیران اعتکاف است تا به تمام ابعاد اعتکاف خوب اشراف داشته و از تجربیات دیگران دراین زمینه استفاده کرده و برگزاری اعتکاف فاخری را رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز