خبرگزاری کار ایران

معاون مالی شهرداری تهران:

ارائه خدمات در جنوبِ پایتخت باید به سمت حمایت حداکثری از معیشت مردم حرکت کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۵۴۴

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اولویت شهرداری و مجموعه‌های ذیل آن را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، لطف‌الله فروزنده، معاون شهردار تهران در بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند (شعبه‌های بهرود، ایران‌زمین و بوستان)، در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات به همشهریان قرار گرفت و در حاشیه این بازدید و در جمع مدیران مجموعه شهروند گفت: اولویت شهرداری و مجموعه‌های ذیل آن، ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان است و همه در شهرداری باید در این مسیر حرکت کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین ضمن تقدیر از کارکنان پرتلاش و باانگیزه مجموعه شهروند که با تعلق سازمانی در حال ارائه خدمات به مردم هستند، افزود: فروشگاه زنجیره‌ای شهروند یک مجموعه شناخته‌شده در حوزه ارائه خدمات است که مردم به آن اعتماد دارند و با اقدامات اخیر این مجموعه در خصوص توسعه شعب و ارائه خدمات کالایی با قیمت مناسب، شاهد رشد میزان مقبولیت آن در شهر تهران در قیاس با دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستیم که این روند توسعه‌ای باید ادامه داشته باشد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر وجه تمایز رقابتی برند شهروند با توجه به سیاست‌های مولدسازی املاک در شهرداری و استفاده از این ظرفیت برای مجموعه شهروند، عنوان کرد: در مجموعه‌های رفاهی و تفریحی که تحت مدیریت و ساخت شهرداری قرار دارد، شهروند می‌تواند مجموعه خدمات را برای شهروندان تکمیل کند؛ با همین سیاست و رویکرد کاری، مجموعه شهروند باید برای هر منطقه از شهر برنامه ویژه‌ای متناسب با شرایط اقتصادی آن منطقه داشته باشد.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، فروزنده در پایان گفت: در مناطق جنوبی پایتخت الگوی ارائه خدمات باید به سمت حمایت حداکثری از معیشت مردم حرکت کند، فروشگاه شهروند نقش موثری در توسعه خدمات تهران دارد که باید آن را تقویت و رضایت طیف بیشتری از شهروندان را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز