خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بررسی عملکرد دستگاه‌ها درخصوص کاهش جرم در قرارگاه سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۴۱۷

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به برگزاری جلسات قرارگاه سرقت در استان تهران گفت: عملکرد دستگاههایی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در کاهش وقوع جرم نقش دارند در این کارگروه بررسی می شود.

«محسن نائبی» معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه های استانداری تهران برای کاهش وقوع جرم گفت: از وظایف ذاتی مجموعه های امنیتی و انتظامی این است که اقداماتی را درخصوص کاهش وقوع جرم انجام دهیم تا آرامش و احساس امنیت بیشتری در جامعه داشته باشیم. 

وی با اشاره به کارگروه کاهش سرقت و عملکرد دستگاهها در این کارگروه گفت: قرارگاه مقابله با سرقت به صورت منظم جلسات خود را با حضور استاندار برگزار می کند و عملکرد دستگاههایی که هم به صورت مستقیم در کاهش وقوع جرم مسئولیت دارند و همچنین دستگاههایی که مسئولیت غیرمستقیم در کاهش جرم دارند در این کارگروه بررسی می شود. 

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: دستگاههای خدمات رسان موظف هستند وظایف و خدمات را به نوعی به مردم ارائه دهند که در کاهش وقوع سرقت نیز موثر باشد. 

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران همچنین درباره اتباع غیرمجاز گفت: درخصوص اتباع غیرمجاز نیز به دنبال ترد این افراد هستیم. 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز