خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

سازمان حج و زیارت به خرید و فروش فیش‌های عمره مفرده ورود نمی‌کند/توضیح درباره وضعیت بهداشت و درمان زائران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۸۲۱

رییس سازمان حج و زیارت درباره خرید و فروش فیش های عمره مفرده گفت: سازمان در موضوع خرید و فروش فیش های عمره مفرده ورود نمی کند و شرایط خرید را ندارد.

«سید عباس حسینی» رییس سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت بهداشت و درمان در عمره مفرده گفت: درخصوص وضعیت بهداشت و درمان در عمره مفره موضوعات درمانی را دنبال می‌کنیم. 

وی ادامه داد: البته وضعیت بهداشت و درمان در عمره مفرده مانند ایام حج که شرایط متفاوت و تجهیزات بیمارستانی داریم، نیست اما هم در مکه و همچنین در مدینه مراکزی با عنوان مراکز معاینه داریم مانند همین مطب‌ها و زائران می‌توانند به آنجا مراجعه کنند و درمان سرپایی را دریافت کنند. چنانچه مواردی خارج از درمان سرپایی باشد زائر به مراکز درمانی عربستان مراجعه می‌کند. 

رییس سازمان حج و زیارت در پاسخ به این سوال که آیا سازمان به موضوع خرید و فروش فیش‌های عمره مفرده ورود می‌کند، گفت: سازمان در موضوع خرید و فروش فیش‌های عمره مفرده ورود نمی‌کند و شرایط خرید را ندارد. 

حسینی تاکید کرد: این موضوع در داخل سازمان انجام نخواهد شد، سازمان منابعی ندارد که بتواند این کار را انجام دهد و نه می‌تواند در این زمینه ورودی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز