خبرگزاری کار ایران

عضو هیات امنای «صندوق ذخیره فرهنگیان»:

اجرای طرح ارزش مالکانه فعلا با حدود ۱۰ درصد از دارایی‌های صندوق آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۵۴۲

عضو فرهنگی هیات امنای صندوق گفت: اجرای طرح ارزش مالکانه یک پروسه تدریجی است که فعلا با حدود ۱۰ درصد از دارایی‌های صندوق آغاز شده و به همین منوال پیش خواهد رفت بنابراین اعضای صندوق لازم است صبور باشند.

به گزارش ایلنا از صندوق ذخیره فرهنگیان، «محسن مسعودی» عضو فرهنگی هیات امنای صندوق با اشاره به اجرایی شدن گام اول طرح ارزش مالکانه گفت: ضمن اعلام تبریک به همه اعضای صندوق، از همه کسانی که در این مسیر به نحوی نقش‌آفرینی کردند که لبخند رضایت را بر لب معلمان بیاورند قدردانی می‌کنم. 

وی افزود: گام نخست را استوار برداشتیم و اگرچه واقف هستیم که راهی بسیار دشوار تا تکمیل این طرح داریم اما این پروسه آغاز شده و بازگشتی در کار نیست. 

مسعودی تصریح کرد: بیش از یک دهه فرهنگیان محترم عضو صندوق منتظر اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه بودند و این حقی بود که مغفول مانده بود. 

عضو هیات امنای صندوق با اشاره به اینکه اجرای این طرح نیاز به یک اراده قوی و راسخ از طرف مجریان آن داشت، اظهار کرد: با روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید موسسه این اراده دیده شد و فرهنگیان نیز به طور کامل حمایت کردند تا فاز اول این طرح بالاخره در روز ۶ آذر ۱۴۰۲ اجرایی شد. 

وی اجرای مرحله نخست طرح را ابتدای مسیر دانست و بیان کرد: در این مرحله حدود ۱۰ درصد از دارایی‌های موسسه در قالب سهام شرکت سرمایه‌گذاری سرمایه‌گستر سهند به بازنشستگان تخصیص پیدا کرده است و در تلاش هستیم مراحل بعدی این واگذاری نیز هرچه سریع‌تر عملیاتی شود. 

مسعودی طرح ارزش مالکانه را یک مطالبه قدیمی عنوان کرد و گفت: راهی که گذشتگان شروع کرده بودند با ریل‌گذاری و تعیین اهداف توسط مدیران فعلی صندوق وارد فاز اجرایی شد و بازنشستگان می‌توانند از طریق وبسایت صندوق یا سوپر اپلیکیشن فرهنگیان گواهی موقت سهام خود را مشاهده کنند. 

عضو هیات امنای صندوق اضافه کرد: این اتفاق مبارک را به همه فرهنگیان عضو صندوق تبریک عرض می‌کنم و از همه افراد موثر در اجرای این طرح و این دستاورد تاریخی بویژه ارکان صندوق شامل هیات امنا و هیات مدیره و مدیرعامل پرتلاش موسسه دکتر نجف‌پور و همچنین کنشگران فرهنگی و سایر افراد خارج از ساختار موسسه و در نهادهای حاکمیتی تشکر ویژه دارم. 

وی در پایان یادآور شد: اجرای طرح ارزش مالکانه یک پروسه تدریجی است که فعلا با حدود ۱۰ درصد از دارایی‌های صندوق آغاز شده و به همین منوال پیش خواهد رفت بنابراین اعضای صندوق لازم است صبور باشند و به دقت روند اجرای این کار را دنبال کنند تا بالاخره همه حق و حقوق خود را از صندوق دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز