خبرگزاری کار ایران

هوای تهران امروز در وضعیت نارنجی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۳۷

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز- یکشنبه ۱۹ آذرماه- پایتخت با ثبت شاخص ۱۲۶ در وضعیت نارنجی قرار دارد و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس، ناسالم است.

به گزارش ایلنا، تهران در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت شاخص ۱۲۷ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز نیز با ثبت شاخص ۱۲۶، در وضعیت نارنجی قرار دارد.

هم‌اکنون ایستگاه‌های پیروزی در منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۵، شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۱،شهر ری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۵۸،شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۱۵۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۹، میدان فتح در منطقه ۹ با شاخص ۱۵۳، پارک سلامت در منطقه ۱۷ با شاخص ۱۵۹، پارک شکوفه در منطقه ۱۴ با شاخص ۱۵۲، پارک قائم در منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۸، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۴ و فرمانداری شهر ری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۷۵ در وضعیت قرمز قرار دارند و کیفیت هوا در این ایستگاه‌ها ناسالم اعلام شده است.

در حال حاضر ایستگاه‌های وردآورد با شاخص ۱۰۶، ستاد بحران در منطقه ۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۳۰، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۴۶، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۰۷، پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۹، پاسداران در منطقه ۳ با شاخص ۱۱۷، دانشگاه تهران در منطقه ۶ با شاخص ۱۳۳، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ با شاخص ۱۴۰ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ با شاخص ۱۰۹ وضعیت زرد و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند. 

ایستگاه‌های بزرگراه شهید محلاتی در منطقه ۱۴ عدد ۸۴، اقدسیه در منطقه یک عدد ۸۸، پونک عدد ۹۶، تربیت مدرس در منطقه ۶ عدد ۷۵، شریف در منطقه ۲ عدد ۷۹، شهرداری منطقه ۲ عدد ۹۰، گلبرگ در منطقه ۸ عدد ۹۴، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک عدد ۸۵، ژئو فیزیک در منطقه ۶ عدد ۸۸، سوهانک در منطقه یک عدد ۶۳، مسعودیه در منطقه ۱۵ عدد ۸۰ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ عدد ۸۰ و هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

گفتنی است از ابتدای امسال تا امروز، ۹ روز پاک، ۱۸۰ روز قابل قبول، ۶۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۰ روز ناسالم در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز