خبرگزاری کار ایران

فخاری:

زمینه‌های همکاری در بازار کشورهای حوزه اوراسیا گسترش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۴۷

استاندار تهران گفت: زمینه‌های همکاری در بازار کشورهای حوزه اوراسیا گسترش می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران همراه با وحید کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران و دیگر مسئولان از دومین نمایشگاه اوراسیا بازدید کرد.

فخاری در این بازدید اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها، پتانسیل خوبی برای نمایش دستاوردهای ایران در حوزه پتروشیمی دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان می‌تواند زمینه همکاری با کشور‌های روسیه، ارمنستان، قزاقستان باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: زمینه‌های ارزآوری خوبی برای کشور در این نمایشگاه دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ به ویژه بازار کشورهای حوزه اوراسیا پتانسیلی بالایی برای ما دارد.

گفتنی است در حاشیه بازدید استاندار تهران از غرفه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نماینده نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور در این غرفه، با اهدای لوحی از استاندار تهران تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز