خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

برای تحکیم مبانی نظام جمهوری اسلامی سینه خود را سپر کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۸۰

فرمانده فراجا گفت: هر جایی که نظام جمهوری اسلامی ایران به خطر بیفتد، تمام خودمان را می‌گذاریم که شاید این کار خوشایند همه نباشد، ولی تحت هر شرایطی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم گرامیداشت «روز دانشجو» صبح امروز (پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲) در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) (دانشگاه علوم انتظامی امین سابق) با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور، جمعی از مسئولان فراجا و دانشجویان دانشگاه پلیس برگزار شد.

در این مراسم، پیش از سخنرانی فرمانده انتظامی کل کشور، ۵ دانشجو به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع)، دغدغه‌ها، درخواست‌ها و پیشنهادات خود را در حضور سردار رادان بیان کردند و سپس یکی دیگر از دانشجویان، بیانیه‌ای را به مناسبت «روز دانشجو» قرائت کرد.

در ادامه مراسم، سردار رادان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: به عنوان پلیس باید وظایف‌مان را انجام دهیم که در بعضی از مواقع شاید این وظایف خوشایند همه نباشد، ولی ما برای تحکیم مبانی نظام جمهوری اسلامی سینه خود را سپر کرده‌ایم.

وی افزود: هر جایی که نظام جمهوری اسلامی ایران به خطر بیفتد، تمام خودمان را می‌گذاریم که شاید این کار خوشایند همه نباشد، ولی تحت هر شرایطی انجام می‌شود.

رادان همچنین تاکید کرد: طرح برخورد اراذل و اوباش به حکم قانون سخت، چابک، سریع و قاطع است و هر کسی که بخواهد امنیت مردم را خدشه‌دار کند، با او برخورد شدیدی می‌شود.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: پلیس در انجام وظایف و ماموریت های محوله خود هیچ‌گاه کوتاهی نخواهد کرد و این مهمترین درسی است که دانشجویان عزیز دانشگاه افسری امام حسن (ع) باید بیاموزند.

وی در پایان گفت: مهمترین وظیفه نیروهای پلیس این است که از آرامش و آسایش خود بزنند تا مردم آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند که این کار سبب جلب رضایت خداوند و در امتداد آن رضایت مردم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز