خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تاکید کرد:

لزوم ارائه متمم بودجه به شورا به دلیل عبور شهرداری تهران از سقف تولید آسفالت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۷۸

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از شهرداری به دلیل روند رو به رشد تولید و توزیع آسفالت در معابر اصلی و فرعی پایتخت، گفت: شهرداری تهران از میزان تولید پیش‌بینی شده در لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ عبور کرده است.

به گزارش ایلنا، سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که تولید و توزیع آسفالت در سطح شهر روند مطلوبی دارد، اظهار داشت: شهرداری در هفته‌های اخیر از مرز یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن آسفالت عبور کرد و به رکورد حداکثر تولید و توزیع دست یافت و برای اضافه تولید، باید به شورا متمم ارائه کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری پایتخت برای توزیع آسفالت در معابر اصلی و فرعی، خاطرنشان کرد: این اقدام بر اساس برنامه پیش رفته است و میزان تولید و توزیع از سقف عبور کرده و شهرداری وارد تولید اضافه آسفالت شده است.

آقامیری با بیان اینکه میزان توزیع آسفالت در هر منطقه مشخص شده بود، تصریح کرد: مناطق ۲۲گانه از ظرفیت توزیع عبور کرده‌اند و در چند ماه منتهی به پایان سال، توان اجرایی مناطق دوچندان شده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در روزهای اخیر از عبور میزان آسفالت از متوسط سالانه ۱۰ سال گذشته با تلاش ۱۷۳ اکیپ و نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در شیفت شب خبر داد.

همچنین هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، میزان توزیع آسفالت تا چهارم آذرماه را یک میلیون و ۳۲۳ هزار تن اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز