خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

پلمب ۷۳ انبار در چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۱۴۲

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف حدود ۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: در این طرح ۷۳ انبار به دلیل نگهداری کالای قاچاق پلمب شدند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی از اجرای چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: این طرح با اولویت نظارت و پایش انبارها و محل دپوی کالا به مدت سه روز در سراسر کشور اجرا شد که در راستای اجرای آن، از ۸۸۸ انبار محل نگهداری و دپو کالا بازدید به عمل آمد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان این که در این طرح ۷۳ انبار به دلیل نگهداری کالای قاچاق پلمب شدند، گفت: ارزش تقریبی کالای کشف‌شده از انبارها 595 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به این که در اجرای این طرح ۴۴۷ دستگاه خودروی شوتی و ۴۰۱ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق توقیف شد، عنوان کرد: یک هزار و ۱۵۷ فقره پرونده قضایی نیز در این طرح تشکیل و در حال پیگیری است.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز، بیشترین کشفیات مربوط به استان‌های هرمزگان، تهران بزرگ و خراسان رضوی بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز