خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست صورت گرفت؛

رونمایی از نمایشگر اطلاع‌رسانی کیفیت هوای تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۱۳۳

نمایشگر اطلاع‌رسانی کیفیت هوای تهران با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان در ساختمان مرکزی این سازمان رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در حاشیه این رونمایی ضمن بررسی وضعیت گزارش آلودگی هوای تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از طریق نمایشگر پایش آلودگی هوا گفت: ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا باید همواره مورد نظارت و رصد دقیق قرار گیرد تا خروجی ایستگاه‌ها و در نهایت اطلاعات اینگونه نمایشگرها با وضعیت موجود هوا به لحاظ کیفی کاملا همخوانی و مطابقت داشته باشد.

وی ضمن اشاره به این که اطلاعات بروز وضعیت کیفی هوا باید در دسترس عموم شهروندان باشد، خواستار نمایش پارامترهای دیگر از جمله ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون روی این نمایشگرها شد.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، نمایش آنلاین شاخص کیفی هوای کلان شهر تهران و سایر شهرستان‌های استان همچنین نمایش اخبار و رویدادهای مهم محیط‌زیست از طریق ارتباط با پورتال اطلاع‌رسانی از جمله کاربردهای مهم این نمایشگر است و از طریق این نمایشگرها اطلاعات به‌طور سریع در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند با استفاده از این‌گونه نمایشگرها اطلاعات مربوط به آلودگی هوا را به‌صورت آنلاین بررسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز