خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر:

درباره نمایشگاه بین‌المللی به فرمانداری تهران دردنامه نوشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۱۲۰

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره اعتراض هیات تطبیق به ممنوعیت تبلیغات نمایشگاه بین‌المللی در سطح شهر گفت: ما دردنامه‌ای برای دوستان در فرمانداری تهران، نوشتیم و گفتیم مهم نیست که تایید کنید یا خیر؛ یا زور آنها نمی‌رسد یا دلشان نمی‌خواهند یا دلشان برای مردم نمی‌سوزد.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در یکصد و نود و هفتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی «اعتراض هیات تطبیق به موضوع ممنوعیت اجرای تبلیغ نمایشگاه بین‌المللی تهران» با بیان این که نشستی با فرماندار تهران در خصوص نمایشگاه برگزار کردیم، اظهار داشت: ما با چند مشاور قانونی صحبت کردیم و دیدیم بند ۲۰ ماه ۵۵ قانون شهرداری‌ها در این خصوص کافی است. ما دردنامه‌ای برای این دوستان نوشتیم و گفتیم مهم نیست که تایید کنید یا خیر؛ یا زور آنها نمی‌رسد یا دلشان نمی خواهند یا دلشان برای مردم نمی‌سوزد.

وی با تاکید بر این که درخواست ما این بود که نمایشگاه های پر ازدحام در نمایشگاه بین‌المللی برگزار نشود، خاطرنشان کرد: بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون، شهرداری را ملزم به جلوگیری از ایجاد و تاسیس کلیه امکانی کرده است که به هر نحوی از انحاء، موجب بروز مزاحمت برای ساکنین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که اعلام کرده‌اند که نمایشگاه سئول جنبه بین‌المللی دارد و امکان تعطیلی آن وجود ندارد، یادآور شد: ما نگفتیم که نمایشگاه تعطیل شود، بلکه درخواست کردیم که بخشی از نمایشگاه‌ها جابه‌جا شود و تقسیم کار با شهر آفتاب صورت بگیرد. این مزاحمت‌ها جای تأسف و تأمل دارد، برای بی‌فکری افرادی که نمی‌خواهند مسئولیت بپذیرند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، چمران در پایان تاکید کرد: امروز باید این طرح تا پایان وقت اداری به فرمانداری ارسال شود و اطمینان داریم که قطعا نمی‌پذیرند و به هیات حل اختلاف ارسال خواهند کرد و هیات هم در حضور ما، مسائل را می‌پذیرند، اما ناگهان رأی به نفع دیگری می‌شود. وقتی ما هستیم کسی مشکل و سوالی ندارد و وقتی می‌خواهند رأی بدهند، رأی آنها به شکل دیگری صادر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز