خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور مطرح کرد:

بهره‌گیری از کمک خیرین در ساخت فضاهای فیزیکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۱۴۷

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر کمبود فضاهای فیزیکی در پزشکی قانونی گفت: سازمان برای رفع مشکل کمبود و غیراستاندارد بودن ساختمان‌ها و فضاهای عمرانی خود از کمک و مساعدت منابع مختلف از جمله خیرین بهره می‌گیرد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، رضا حاج منوچهری در سی و نهمین نشست هم اندیشی مدیران پزشکی قانونی که از یکم تا سوم آذر ماه در تهران در حال برگزاری است، افزود: پزشکی قانونی یک سازمان خدمت رسان و در مواجهه مستقیم با مردم است که عمده مراجعین آن افراد آسیب دیده و متألم هستند؛ به همین منظور ساختمان‌های سازمان باید متناسب با شرایط مراجعین و مصدومین بوده و دسترسی به خدمات سازمان نیز باید به گونه‌ای باشد که مردم برای دریافت خدمات نیازمند طی مسافت‌های طولانی بین شهری نباشند و یکی از ملزومات این امر دارا بودن ساختمان‌های مناسب است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان در ۴۷۰ مرکز خدمات خود را به مراجعین ارائه می‌دهد؛ در حالیکه ۱۵۰ شهرستان فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند و بسیاری از ساختمان‌های فعلی نیز استیجاری و یا امانی هستند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از منابع سازمان برای رفع مشکل کمبود ابنیه و حتی تجهیزات، خیرین هستند، اظهار داشت: سازمان طی سال‌های گذشته با استفاده از کمک‌های خیرین بخشی از کمبودهای خود را در استان های مختلف جبران و تعدادی از پروژه ها را به بهره‌برداری رسانده و یا تجهیز کرده است.

حاج منوچهری به برخی پروژه‌های احداث شده با کمک خیرین اشاره کرد و افزود: احداث مرکز معاینات مهریز، بافق و خاتم در استان یزد، ساخت مرکز معاینات فردوس در استان خراسان جنوبی، احداث ساختمان تشریح بستک و پروژه تشریح رودان در استان هرمزگان، احداث مرکز تشریح پاوه، آغاز ساخت پروژه استهبان استان فارس و تکمیل و تجهیز پروژه مرکز معاینات و تشریح گنبد کاووس و احداث مرکز معاینات و تشریح کلاله از جمله پروژه‌های ساخته شده با کمک خیرین است.

معاون توسعه سازمان با قدردانی از کمک‌های خیرین در ساخت و تکمیل پروژه‌های پزشکی قانونی اظهار امیدواری کرد که با توجه به اهمیت خدمات این سازمان و نوع مراجعین آن که نیاز به تکریم و توجه ویژه دارند، سازمان بتواند در آینده، هر چه بیشتر از کمک و حمایت‌های خیرین برخوردار شود تا خدمات بهتری به مراجعین سازمان ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز