خبرگزاری کار ایران

آمادگی دانشگاه علم و صنعت برای همکاری در برنامه‌های نخبگانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۵۰۸

رئیس دانشگاه علم و صنعت از اعلام آمادگی این دانشگاه برای همکاری و اجرای برنامه‌های مشترک با بنیاد ملی نخبگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد بسترهای تعامل و بررسی ظرفیت‌های همکاری، مسئولان بنیاد نخبگان استان تهران و دانشگاه علم و صنعت ایران دیدار و زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی کردند. 

در ابتدای این نشست، منصور انبیاء؛ رئیس این دانشگاه به جایگاه متمایز علمی و صنعتی دانشگاه علم و صنعت ایران در جامعه علمی کشور و عرصۀ بین‌‎الملل و همچنین تأثیرگذاری آن در بخش صنعتی کشور اشاره کرد و ایجاد و توسعه زمینه‌های همکاری و استفاده از ظرفیت‌های متقابل را امری ضروری دانست و از آمادگی کامل دانشگاه برای همکاری با بنیاد ملی نخبگان برای نیل به اهداف تعیین‌شده در راستای سند راهبردی کشور در امور نخبگان خبر داد. 

در این نشست، حیدر مفتاحی‌زاده؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان تهران نیز ضمن تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌روی این بنیاد، ارتباط و تعامل با دانشگاه‌های برتر استان را از اهم اقدامات بنیاد برشمرد. 

تخصیص تسهیلات در اختیار اساتید موردنظر دانشگاه برای اعطاء به دانشجویان منتخب آنان در راستای ارتقاء جایگاه اساتید و اعطاء تسهیلات با محوریت آنان، توجه و حمایت از هسته‌های مسئله‌محور اعضای هیئت علمی (طرح شهید بهشتی)، پشتیبانی از انجمن‌های دانشجویی و هیئت‌های اندیشه‌ورز، اعطاء بورسیه‌های صنعتی در مقاطع مختلف تحصیلی، برگزاری بازدیدهای دانشجویی استادمحور، فعالیت نخبگان و مستعدان هر دانشگاه در راستای اهداف بنیاد و دانشگاه، از اهم مباحث مورد توافق طرفین برای همکاری بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز