خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم معارفه معاون آمادگی و عملیات سازمان مدیریت بحران تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۷۹

​مراسم تکریم و معارفه معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، طی حکمی از سوی علی نصیری رئیس سازمان، صمیم مرادی روزبهانی به عنوان « سرپرست معاونت آمادگی و عملیات» سازمان منصوب و از خدمات و زحمات مجید آرون معاون پیشین این سازمان تقدیر شد.

بنابراین گزارش در متن این حکم خطاب به صمیم روزبهانی آمده است: با عنایت به حسن سوابق و تجارب ارزنده پیشین، شما را به عنوان  «سرپرست معاونت آمادگی و عملیات» سازمان منصوب می‌کنم. امید است  با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، با برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت هوشمندانه نسبت به انجام هرچه بهتر وظایف محوله اهتمام ورزید و با نگاه دقیق، علمی و متکی بر روحیه خدمت‌رسانی و خدمتگزاری، سازمان را در نیل به اهداف عالیه و  پیشرفت بهینه امور، یاری نمایید.

از ایزد منان توفیق روز افزون شما را در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خدمت به آحاد شهروندان تهرانی مسألت می نمایم.

علی نصیری در  مراسم تکریم و معارفه معاون آمادگی و عملیات سازمان ضمن تقدیر از زحمات مجید آرون معاون پیشین این سازمان و  آرزوی موفقیت برای صمیم روزبهانی بر انجام کار تیمی ، همدلی و یکپارچکی در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد و یادآور شد: اقدامات ما  اگر چیزی غیر از کمک به ارتقای ایمنی شهروندان باشد ، بیهوده است.

وی افزود: آنچه برای مردم انجام می‌شود به وسعت بشریت باقی می‌ماند و ارزشمند است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز