خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت اعلام کرد:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۰ بازار میوه و تره‌بار در تهران تا پایان ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۶۵۱

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۰ بازار میوه و تره‌بار در پایتخت تا پایان سال ۱۴۰۲خبر داد.

به گزارش ایلنا، آیین بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و کلنگ‌زنی پروژه بازار میوه و تره‌بار فدک صبح امروز (۲۰ آبان ۱۴۰۲) در قالب هشتاد و یک‌ و مین  رویداد امید و افتخار شهرداری تهران با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، رضا سیفی، شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

حسین نظری، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در این مراسم گفت: امروز شاهد دو افتتاح در مناطق ۲ و ۱۷ هستیم و دو پروژه دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد که یکی از آنها دومنظوره خواهد بود. برای ایجاد یک بازار میوه و تره‌بار ابتدا باید زمین توسط شهرداری منطقه تامین شود و این افتتاح‌ها نتیجه یک کار جمعی است.

وی افزود: علاوه بر تقاضا و توجه مردم، دید و منظر مناسب در ساخت میادین میوه و تره‌بار مد نظر است و در افتتاح بازار شقایق نیز به معماری ایرانی و اسلامی توجه شده است. 

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران همچنین از اضافه شدن چرخ دستی به میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به پیمانکاران و فروشندگان میادین ارائه شده است تا با مردم با ادب احترام برخورد کنند و این کار موجب افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نظری در پایان گفت: برنامه داریم تا پایان سال ۱۴۰۲، ۴۰ بازار میوه و تره‌بار را افتتاح کنیم و از شهرداران در خواست می‌کنم که زمین مناسب در اختیار سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز