خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

فوت و مصدومیت دو نفر در پی واژگونی یک تانکر حامل سوخت و ورود آن به فروشگاه زنجیره ای

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۳۵۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ازفوت و مصدومیت دو نفر در پی واژگونی یک تانکر حامل سوخت و ورود آن به فروشگاه زنجیره ای خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۴:۱۳ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف و واژگونی تانکر حامل مایعات سوختی به آدرس کوهسار، بلوار ادهمی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله سه دستگاه جرثقیل سنگین سازمان آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: عوامل شهرداری، بحران، عوامل انتظامی و پلیس راهور نیز در محل حادثه حضور داشتند. 

ملکی تصریح کرد: در محل حادثه مشاهده می‌شود که یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر مایع گازوئیل به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی با سه دستگاه خودرو سواری برخورد می‌کند. برخورد این تانکر با دو خودرو بسیار شدید بوده و باعث شده دو خودروی تیبا و پژو ۲۰۶ خسارت‌های شدید دیده و یک نفر نیز در خودروی تیبا محبوس شود. 

وی ادامه داد: در ادامه تانکر که از مسیر خود منحرف شده بود به یک ساختمان ۶ طبقه مسکونی تجاری که در طبقه همکف آن یک فروشگاه زنجیره‌ای بود برخورد کرده و پس از ورود به فروشگاه واژگون می‌شود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه راننده تانکر در داخل اتاقک محبوس شده بود، گفت: با توجه به نشت گازوئیل آتش نشانان همزمان با انجام ایمن‌سازی محل حادثه، عملیات رهاسازی هر دو راننده محبوس را آغاز می‌کنند. راننده تیبا خوشبختانه زنده بود اما آسیب‌های شدیدی به وی وارد شده بود. اما متاسفانه راننده تانکر حامل مواد سوختی که یک مرد ۴۵ساله بود بعد از خارج کردن از اتاقک به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود. 

ملکی تصریح کرد: بعد از مدتی با حضور یک دستگاه تانکر از شرکت نفت در محل حادثه، عملیات جابجایی گازوئیل در حال انجام است و بعد از ایمن‌سازی محل و پاکسازی گازوئیل به صورت کامل، تانکر از محل حادثه خارج خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز