خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۲۱

پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۷ آبان تا روز شنبه ۲۰ آبان ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۷ آبان تا روز شنبه ۲۰ آبان ماه جاری در جاده‌های شمالی کشور خبر داد. 

۱- تردد موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ الی ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. 

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. 

۲- محور کرج- چالوس

الف – تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. 

ب- تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵۰۰ الی ۲۴۰۰ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود. 

ج – تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای جمعه تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ از آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵۰۰ الی ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود. 

۳- محور هراز 

الف- چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است. 

ب- تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ و ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ از محور هراز ممنوع است. 

ج- از ساعت ۱۴۰۰ الی ۲۲۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ در صورت سنگین بودن بارترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد. 

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت هاکان لم یکن تلقی می‌شود. 

۱– مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است. 

۲– در سایت www. rahvar120. ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است. 

۳– شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور است. 

۴– در سایت www. ۱۴۱. ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز