خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران اعلام کرد:

افتتاح پروژه نواب - تندگویان تا پایان سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۱۲۴

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از گشایش ترافیکی بخشی از جنوب پایتخت با افتتاح پروژه نواب - تندگویان تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جلسه راهبری پروژه تقاطع نواب - تندگویان که ضمن بازدید از روند پیشرفت پروژه برگزار شد، اظهار داشت: به لطف زحمات همکاران در مجموعه شهرداری تهران طی چند ماه گذشته شاهد اتفاقات چشمگیری در این تقاطع هستیم.

وی افزود: تقاطع نواب - تندگویان یک تقاطع ۳ سطحی شامل یک زیرگذر از سمت میدان بهمن به سمت بهشت‌زهرا (س)، تراز همسطح که ادامه پروژه بزرگراه نواب را به بزرگراه شهید تندگویان در دو مسیر رفت‌ و برگشت متصل می‌کند و یک پل جهتی است که از سمت بزرگراه نواب به سمت بعثت و میدان بهمن اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این که یکی از مشکلات جدی این پروژه وجود معارضان جدی روسطحی و زیرسطحی تاسیساتی بوده و بخش قابل‌توجهی از آن برطرف شده است، عنوان کرد: ضمن مداخله بخشی از معارضان تیرهای برق و شبکه برق هوایی در شرایط فعلی، پیمانکار با تمام تلاش در حال پیشبرد عملیات است و با وجود معارضین متعدد باقیمانده سعی دارد هر نقطه‌ای که بتواند را فعال کند و پروژه را طبق زمان‌بندی فشرده تحویل دهد.

حق‌بین با تاکید بر این که زیرگذر پیش‌بینی‌شده در این پروژه طی ماه گذشته با جدیت پیگیری شد، گفت: عرشه زیرگذر در بازه دوماهه و خاک‌برداری زیرگذر طی ۳ هفته به اتمام رسیده است و عملیات فینیشینگ و فیسینگ کار هم از ۱۰ روز آینده آغاز خواهد شد.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: در این تقاطع حداقل در سه‌فاز امکان بازگشایی مسیر را داریم؛ به جهت معارضان ترافیکی که وجود دارد، لزوما باید انحراف ترافیکی مرحله‌ای را انجام دهیم تا بتوانیم باقی‌مانده پایه‌های پل جهتی را تکمیل کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امیدواریم بین یک ماه تا ۴۰ روز آینده انحراف ترافیک انجام شود. با این اتفاق مسیر نواب به‌طرف بهشت‌زهرا (س)، از سمت شمال به مسیر اصلی خود برمی‌گردد و این گره ترافیکی که مردم را گرفتار خود کرده است، مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر این که پس از این مرحله، حدودا هر ۴۵ روز مسیرهای دیگر را افتتاح خواهیم کرد، گفت: در نهایت امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پل جهتی را زیر بار ترافیکی ببریم. با افتتاح این تقاطع بار ترافیکی میدان بهمن که دوربرگردان آن وضعیت مناسبی ندارد و همچنین ترافیک سنگین مسیر نواب به سمت بهشت زهرا (س)، در ایام پیک و آخر هفته برطرف می‌شود.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حق‌بین در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود که هزینه تمام‌شده این پروژه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز