خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

کمک ۷۳۰ میلیارد ریالی ایرانی‌ها به غزه از طریق پویش بشردوستی هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۰۱۸

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: با گذشت ۲۹ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت:  پویش "بشردوستی" که با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز گردیده است، همچنان ادامه دارد. 

سلیمی در این خصوص بیان کرد: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه، افزون بر ۷۳۰ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.

وی اشاره کرد: همزمان با اجرای این پویش و علاوه بر بار هوایی، یک محموله‌ دریایی کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم فلسطین نیز با همکاری اجرایی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان از مبداء بندر شهید رجایی ارسال شده است و محموله‌های دیگر در این بندر در حال بارگیری است.

رئیس سازمان داوطلبان یادآور شد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶  نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز