خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار تهران:

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای تامین نیازهای استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۰۹

معاون اقتصادی استاندار تهران بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای تامین نیازهای استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محمد علیمهری در جلسه و رویداد برق و الکترونیک که در محل پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد، با اشاره به ظرفیت تهران در حوزه دانش بنیان اظهار داشت: نیمی از شرکت‌های دانش بنیان در تهران فعال هستند و با توجه به حضور دانشگاه‌های برتر نیاز بود که وضعیت به گونه‌ای سامان پیدا کند تا نیازهای استان برطرف شود.

وی ادامه داد: جلسات متعددی در حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و غیره برگزار شد تا نیازها مطرح و در قالب رویدادهایی در حضور شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح شود تا اگر امکان وجود داشت نیازها برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: اولین حوزه برق و الکترونیک بود که در جلسه امروز با کمک شبکه فن بازار و پارک علم و فناوری نیازها احصا شد تا زمینه برای رفع نیازها فراهم شود.

علیمهری سپس گفت: اگر شرایط فراهم شود، شرکت‌ها برای رفع نیازهای احصا شده قرارداد منعقد می کنند و در صورتی که نیاز به کمک داشته باشند، استانداری و ادارات همکاری لازم را در مورد ایجاد شرایط برای تامین تسهیلات و دیگر موارد انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز