خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

دانش‌آموزانی که از مناطق محروم وارد مدارس تیزهوشان می‌شوند دلبستگی بیشتر به کشور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۵۱

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دانش‌آموزانی که از مناطق محروم وارد مدارس تیزهوشان می‌شوند دلبستگی بیشتر به کشور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «روح الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در همایش تجلیل از دانش آموزان مستعد کمیته امداد در مدارس سمپاد و نمونه دولتی بیان کرد: ما شاهد رشد و ترقی دانش آموزان کمیته امداد هستیم که موفقیت خوبی در مدارس سمپاد داشته‌اند. بحث عدالت آموزشی حوزه‌ای است که کمیته امداد هدفمند آن را دنبال می‌کند و با سرمایه‌گذاری دقیق و با دیدگاه فناورانه به دنبال آن است.

دهقانی افزود: تجربه و مطالعه نشان می‌دهد دانش آموزانی که از مناطق محروم و نقاطی که کمتر به آن‌ها توجه شده، وارد مدارس تیزهوشان می‌شوند یا در مدارس نمونه دولتی تحصیل می‌کنند و در آینده به دانشگاه‌های کشور راه می‌یابند دلبستگی بیشتری به کشور دارند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این افراد چون دلبستگی بیشتری به کشور دارند و در کشور هم می‌مانند و همه تلاش خود را می‌کنند. این نکته بسیار مهم است و ما به وضوح این دلبستگی را دیده‌ایم. از شاخص‌های نخبگی نیز همین نگاه است.

دهقانی تاکید کرد: فقط کافیست از این گنج‌های نهفته در مناطق محروم حمایت کنیم و همت داشته باشیم. ایران عزیز، ایران در حال پیشرفت، مال همین بچه‌هاست و آن‌ها آینده ایران هستند و آینده ما آن‌هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز