خبرگزاری کار ایران

قدردانی هلال احمر از کمک‌های قضات و کارکنان دیوان عالی به مردم فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۳۲

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی خطاب به رئیس دیوان عالی کشور از اقدام داوطلبانه و بشردوستانه قضات و کارکنان دیوان عالی کشوربرای کمک به مردم فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، در پی اهدای کمک‌های نقدی قضات و کارکنان دیوان عالی کشور به مردم فلسطین و زلزله زدگان افغانستان و تقدیم مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال، رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی خطاب به رئیس دیوان عالی کشور مراتب قدردانی خویش را نسبت به اقدام بشردوستانه قضات و کارکنان دیوان عالی کشور در کمک به مردم مظلوم فلسطین در غزه و مردم زلزله زده افغانستان در هرات، اعلام کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدجعفرمنتظری دامت توفیقاته

رئیس محترم دیوان عالی کشور

با سلام و احترام؛

در تقویم تاریخ بشری، روزهایی می‌آیند و می‌روند که مشاهده رنج و آلام همنوعان در گوشه دیگری از این سیاره خاکی، قدرت بردباری و شکیبایی را از هر انسان آزاده و صبوری می‌رباید.

صحنه‌های اندوه آفرین امروز فلسطین و شهادت و جراحت هزاران هزار زن، کودک، سالمند و غیرنظامیان بی‌گناه و بی‌پناه در پی حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، از جمله این روزهاست که تعبیری جز "جنایت و نسل کشی" برای توصیف این رویداد، گویا و بایسته نیست.

آنچه در انبوه این دردها و رنج‌های خواهران و برادران فلسطینی  ما، تسکین دهنده و امیدآفرین است، کمک‌های بشردوستانه و داوطلبانه مردم نیک‌اندیش و خیرین و حامیان نیکوکاری است که فریاد "هل من ناصر ینصرنی" مردمان مظلوم سرزمین قبله اول مسلمان را در حد استطاعت خویش پاسخ می‌دهند و اینک که نام و آوازه بلند شما در جریده فریادرسانان به مردم مظلوم و مقتدر غزه و در فهرست داوطلبان پیشگام و پیشتاز پویش "بشردوستی" جمعیت هلال احمر ثبت شده است، برخود لازم می‌دانم با اهدای این لوح سپاس، مراتب قدردانی خویش را از اهتمام متعالی و عمل نیکوکارانه شما  و همکاران محترمتان ابراز و برایتان از درگاه ذات احدیت سلامتی و توفیق روزافزون در مسیر خدمت به بندگانش را مسألت نمایم.

پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز