خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورا خبر داد:

حضور فرماندار تهران در جلسه علنی فردای شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۳۴۴

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشریح دستور جلسه علنی فردای شورا، از حضور فرماندار تهران در صحن پارلمان شهری پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و نودمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲ در روز سه‌شنبه شانزدهم آبان ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا گفت: مقرر شده است که در این جلسه خانم نرگس معدنی‌پور، عضو شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خود را با محوریت موضوعات روز در صحن علنی قرائت کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوعات جاری شهر تهران، مقرر شده است که شورای شهر، فردا میزبان آقای احمد قیومی، فرماندار تهران باشد تا پیرامون موضوعات پایتخت توضیحاتی را به سمع و نظر اعضای شورا و افکار عمومی برساند.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه فردا همچنین دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران (عضو ناظر) و یک نفر نماینده خبره دانشگاهی یا حوزوی در شورای سیاست‌گذاری موضوع مصوبه طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده شهر، انتخاب خواهند شد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نادعلی در پایان به موضوع بررسی استفساریه «چگونگی حق رأی ناظرین شورا در هیات‌امنای مدیریت محلات» به عنوان دستور کار آخر یکصد و نودمین جلسه دوره ششم شورای شهر اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز