خبرگزاری کار ایران

قتل مرد ۶۵ ساله توسط اعضای خانواده‌اش بر سر اختلافات مالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۲۱

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عاملان قتل یک مرد ۶۵ ساله در شهرک اندیشه شهرستان شهریار بر اثر اختلافات مالی با اعضای خانواده خود در خصوص قدرالسهم یک ساختمان سه‌طبقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فضل‌الله سواری‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده فقدانی مردی ۶۵ ساله از طریق کلانتری ۱۶ شهرک اندیشه شهرستان شهریار به پلیس آگاهی غرب استان تهران، پی‌جویی‌های مقدماتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه انجام‌شده از فرزند فقدانی که فردی ۴۰ ساله و ساکن شهرک اندیشه شهریار است، وی اعلام کرد که پدرش با سن ۶۵ سال از ۱۵ شهریورماه سال جاری با یک دستگاه خودروی پراید از منزل خارج شده و دیگر برنگشته است. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها، پرینت تلفن همراه، ترددهای جاده‌ای خودرو و ریز تراکنش‌های حساب بانکی فرد فقدانی مورد رصد قرار گرفت که نتیجه مثبتی حاصل نشد و احتمال وقوع  یک جنایت قوت گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات خود را از محل سکونت فقدانی آغاز کردند. 

این مقام انتظامی در ادامه توضیح داد: کارآگاه در بررسی‌های خود متوجه شدند که فرد فقدانی از مدتی قبل، از همسرش جدا شده است و در یکی از طبقات محل سکونت همسر سابقش ساکن بوده است و نشانه‌هایی از اختلافات خانوادگی در خصوص قدرالسهم ساختمان بین فقدانی و همسر سابق و پسرش به دست آمد. 

سواری‌پور همچنین بیان داشت: در ادامه بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد که همسر سابق فقدانی با فروش خودروی تحت اختیار خود در شهرستان پردیس، یک باب آپارتمان برای پسرش رهن کرده است و اسباب و اثاثیه منزل پسرش را به آن آدرس منتقل کرده و پسرش به همراه همسر خود در آن آپارتمان مشغول زندگی هستند. 

وی افزود: با به دست آمدن اطلاعات فوق و مشاهده رفتارهای مشکوک اعضای خانواده فقدانی، هر سه نفر به پلیس آگاهی احضار شدند و مورد تحقیق قرار گرفتند که در بازجویی‌های پلیس، متهمان پرده از راز جنایت برداشتند و اعتراف کردند که با نقشه قبلی و مشارکت یکدیگر، فقدانی را در داخل منزلش در همان ساختمان محل سکونتش با بند تن‌پوش حمام به قتل رساندند. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: متهمان همچنین در اعترافات خود گفتند که جسد فقدانی را شبانه با دو دستگاه خودرو به شهرستان زاویه استان مرکزی منتقل کردند و در یک منطقه تخلیه نخاله‌های صنعتی رها کرده و خودروی فقدانی را نیز در شهرستان ملارد رها کردند و متواری شدند. 

این مقام انتظامی تاکید کرد: انگیزه خود از ارتکاب به قتل را اختلافات مالی با مقتول در خصوص قدرالسهم ساختمان سه‌طبقه محل زندگی‌شان عنوان کردند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سواری‌پور در پایان خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهمان، محل رها کردن جسد مقتول در شهرستان زاویه مورد شناسایی قرار گرفت و جسد مقتول کشف شد و در ادامه، خودروی پراید مقتول نیز از شهرستان ملارد کشف و به پارکینگ منتقل شد. متهمان نیز با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز