خبرگزاری کار ایران

طی ۶ ماه اخیر در منطقه ۱۹ تهران؛

۲۹ هزار مترمربع از معابر برای تسهیل تردد افراد کم‌توان مناسب‌سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۹۵

شهردار منطقه ۱۹ از عملیات مناسب‌سازی بیش از ۲۹ هزار متر مربع در ۷ معبر و ۴ بوستان این منطقه در ۶ ماه نخست سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از سایت شهر، تورج فرهادی بیان کرد: مناسب‌سازی معابر منطقه ۱۹ برای تسهیل تردد افراد کم‌توان در سه بخش مناسب‌سازی خیابان، مناسب‌سازی بوستان‌ها و مناسب‌سازی سرای محله‌ها انجام شد. 

به گفته شهردار منطقه ۱۹؛ حذف زوائد فیزیکی موجود در پیاده روها، برچیدن کف‌پوش غیر استاندارد، مرمت و اجرای نوار بساوایی، هم سطح‌سازی پیاده رو و اجرای رمپ در مکان مورد نیاز به منظور مناسب‌سازی و بهسازی معابر انجام شده است. 

وی در خصوص پیاده روسازی معابر تصریح کرد: این عملیات در خیابان‌های برادران شهید شکری جنوبی به متراژ ۱۶۲۹ متر طول و خیابان شکری شمالی ۵۰۰ متر طول، شصت و یکم ۳۰۰ متر طول، میثاق جنوبی ۲۲۰۰ متر طول، دانشگاه ۱۱۵۹ متر طول و آموزگار ۱۰۸۱ متر طول در هر دو سمت پیاده رو‌ها انجام شده است. همچنین پیش بینی می‌شود در معبر شکری شمالی ۵۰۰ متر طول و میثاق شمالی ۴۰۰ متر طول نیز در آینده نزدیک اجرا شود. 

شهردار منطقه بیان کرد: در بوستان جوانه ۷۰۰ متر پیاده روسازی، ۱۵۰ متر مربع جدول کشی، بوستان بهشت ۲۰۰ متر مربع پیاده رو سازی، ۱۰۰ متر مربع جدول، بوستان گلستان محله شریعتی جنوبی ۵۰ متر مربع پیاده رو سازی، ۵۰ متر مربع جدول و در بوستان بهشت ۲۰۰ متر مربع پیاده روسازی و ۱۰۰ متر مربع جدول اجرا شده است. ضمن اینکه در پاتوق محله خیابان آموزگار رمپ ویژه معلولین و افراد کم توان و در ورودی سرای محله شکوفه ۲۰۰ متر مربع پیاده روسازی اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز