خبرگزاری کار ایران

مذاکرات B۲B با نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۰۹

در دومین نشست کسب و کار صنعت گردشگری استان اردبیل با حضور نمایندگان و فعالان اقتصادی و گردشگری کشورهای عضو اکو با ۱۲ شرکت حوزه گردشگری مستقر در پارک اردبیل بیش از ۲۵ مذاکره B۲B برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، دومین نشست کسب و کار صنعت گردشگری استان اردبیل که با حضور نمایندگان و فعالان اقتصادی و گردشگری کشورهای عضو اکو و واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری با بیش از ۲۵ مذاکره B۲B با کشورهای آذربایجان، ترکیه، تاجیکستان، پاکستان، ترکمنستان و ازبکستان در هتل یاکاموز اردبیل کار خود را به پایان رساند. 

در این نشست طرفین قابلیت‌های همکاری متقابل را مورد بررسی و در راستای مراودات بین‌المللی تاکید کردند. 

نمایندگان کشورهای عضو اکو به پتانسیل‌های موجود در اکوسیستم نوآوری استان اشاره و همکاری‌های طرفین در آینده نزدیک را خواستار شدند. 

گفتنی است پارک علم و فناوری اردبیل از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعاملات و همکاری‌های گسترده‌ای را در زمینه‌های بین‌المللی جهت تجاری‌سازی و صادرات محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک اردبیل آغاز کرده و درصدد است با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم بتواند تا دو سال آینده به نتیجه قابل قبولی برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز