خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا:

امسال برای شهر تهران سال حمل‌ونقل است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۶۵

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که امسال برای پایتخت سال حمل‌ونقل است، گفت: در بودجه امسال شهرداری و برنامه توسعه شهر تهران، اتفاقات بزرگی افتاد و مصوبات شورا خود را در اجرا نیز نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، محمد آخوندی در تذکر خود در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: وجدان‌های بیدار عالم که زیر بمباران رسانه‌های بعضا صهیونیستی قرار گرفته بودند، امروز به ذات خبیث اسرائیل پی برده‌اند و امروز هنرمندان و ورزشکاران و اندیشمندان عالم نسبت به این موضوع، موضع می‌گیرند.

وی با بیان این که هنرمندان ما نیز نسبت به مساله موضع‌گیری کرده‌اند، عنوان کرد: با این وجود برخی افراد که به مسائل غیرواقعی ورود کرده و جامعه را دچار تنش می‌کنند، درباره این جنایت که تمام عالم علیه آن صحبت کرده‌اند، سکوت کرده‌اند.

آخوندی با بیان این که امسال برای شهر تهران سال حمل‌ونقل است، تصریح کرد: در بودجه امسال شهرداری و برنامه توسعه شهر تهران، اتفاقات بزرگی افتاد و مصوبات شورا خود را در اجرا نیز نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که از ابتدای مهرماه شاهد ورود اتوبوس‌های جدید، بازسازی اتوبوس‌ها، اورهال قطارهای مترو و افتتاح ایستگاه‌های مترو بودیم، یادآور شد: یک اتفاق بزرگ در روزهای پایانی مهرماه، انعقاد قرارداد واردات واگن‌های مترو بود که امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد. قطعا ما به این سطح از خدمات راضی نیستیم و باید کمبودها جبران شود، اما اقدامات شهرداری تهران نویدبخش است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، آخوندی در پایان گفت: از رئیس شورا و شهردار تهران برای اقدامات انجام‌شده و پیگیری‌های صورت‌گرفته تقدیر می‌کنیم و امیدواریم در سال جاری و سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه حمل‌ونقل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز