خبرگزاری کار ایران

مشاور قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان:

هلال احمر می‌تواند سالانه ۳۰۰ هزار سرباز را به امدادگر عمومی تبدیل کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۵۱

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: با توجه به ظرفیت نیروهای مسلح و تعداد سربازان، جمعیت هلال احمر می‌تواند سالانه ۳۰۰ هزار سرباز را به امدادگر عمومی تبدیل کند.

به گزارش ایلنا، سردار موسی کمالی، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در جریان دیدار با مدیرکل و مسئولان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در قرارگاه مهارت‌آموزی برای سربازان وظیفه ۵ آموزش عمومی در نظر گرفته شده که امداد و نجات، یکی از این ۵ مهارت است.

وی افزود: آموزش امداد و نجات برای نیروهای مسلح مفید خواهد بود، چراکه نیروهای مسلح جزو اولین دستگاه‌های حاضر در تمامی حوادث محسوب می‌شوند و به‌سرعت در صحنه حوادث حضور می‌یابند و به مردم کمک می‌کنند. بر همین اساس آموزش امداد و نجات برای تمام نیروهای مسلح از جمله سربازان بسیار مهم است و به افراد در انجام امورات بسیار کمک می‌کند.

کمالی ادامه داد: با طی کردن دوره‌های امداد و‌نجات در حوادث احتمالی افراد می‌توانند هم به خود و هم به خانواده و اطرافیان‌شان کمک کنند تا از بسیاری خسارات فردی جلوگیری شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تاکید کرد: تحقق شعار «هر سرباز، یک امدادگر» جزو برنامه‌های جدی ما قرار دارد و با توجه به ظرفیت نیروهای مسلح و تعداد سربازان، جمعیت هلال احمر می‌تواند سالانه ۳۰۰ هزار سرباز را به امدادگر عمومی تبدیل کند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سرباز ماهر، کمالی در پایان خاطرنشان کرد: هلال احمر استان اردبیل می‌تواند در مراکز آموزشی استان، آموزش مهارت‌های امداد و نجات را برای سربازان وظیفه انجام دهد و تنها در ۲ مرکز شهید بیگلری مشکین‌شهر و شهید مدنی اصلان‌دوز چندین هزار سرباز را به امدادگر عمومی تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز