خبرگزاری کار ایران

بهروز افخمی:

فیلمی به سبک هیچکاک درباره قتل «داریوش مهرجویی» می‌سازم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۳۸۲

بهروز افخمی گفت: می‌خواهم از جنایت رخ‌داده علیه مرحوم مهرجویی، فیلمی به سبک هیچکاک بسازم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز افخمی، کارگردان سینما عصر امروز در شهرک زیبادشت شهرستان فردیس استان البرز و در حاشیه ویلای شخصی مرحوم داریوش مهرجویی حاضر شد و در جمع خبرنگارانی که برای بازسازی احتمالی صحنه قتل در این شهرک حضور پیدا کرده ‌اند، گفت: می‌خواهم از جنایت رخ‌داده علیه مرحوم مهرجویی، فیلمی به سبک هیچکاک بسازم و برای بازدید از صحنه جنایت به این شهرک آمده‌ام. 

وی افزود: حدود یک هفته قبل از این که حادثه قتل مرحوم مهرجویی و همسرشان رخ بدهد، دوستانم پست اینستاگرامی خانم محمدی‌فر درباره تهدید علیه ایشان را برایم خوانده بودند و شنیده بودم که مرحوم مهرجویی قصد دارد خانه خود را به تهران منتقل کند، اما جزئیات بیشتری نمی‌دانم.

افخمی ضمن تشکر از پلیس بابت یافتن قاتل مرحوم مهرجویی اظهار داشت: معلوم بود که قاتل مرحوم مهرجویی به‌سرعت پیدا خواهد شد. البته از جزئیات جنابت به جز آنچه در رسانه‌ها مطرح شده است، اطلاعی ندارم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره شباهت قتل مرحوم مهرجویی با قتل‌های زنجیره‌ای دهه ۷۰ گفت: برخی افراد برای این که خودشان مطرح شوند، حرف‌های غیرمنطقی می‌زنند، ولی انسان باید عقل داشته باشد و بداند که تحلیل درست چیست.

گفتنی است، داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینما و همسرش وحیده محمدی‌فر ۲۲ مهرماه در منزل شخصی‌شان در شهرک زیبادشت شهرستان فردیس استان البرز به قتل رسیدند.

صبح امروز سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا از شناسایی عامل اصلی قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد و گفت: قاتل در میان دستگیرشدگان چند روز گذشته پلیس بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز